Składanie zamówień
Klientem naszego sklepu może zostać każdy, kto poprawnie wypełni formularz zamówienia, lub prześle faksem albo złoży telefonicznie zamówienie na sprzedawane przez nas produkty. Prosimy podawać pełny adres z numerem domu i ewentualnie mieszkania. W polu ,,Poczta" prosimy podawać nazwę miejscowości gdzie znajduje się poczta w przypadku gdy jest inna niż miejscowość zamieszkania.
Ilość zamawianych towarów w koszyku zmienia się za pomocą wpisania nowej ilości w odpowiednie pole i kliknięcie Aktualizuj koszyk. Aby dokonać zakupu należy przesłać umieszczony w "Twoim koszyku" poprawnie wypełniony formularz zamówienia. Klienci wpisani do naszej bazy mogą zarejestrować się w sklepie podając jedynie e-mail (login) i hasło. Prosimy o uważne i dokładne wpisywanie swoich danych przy rejestracji klienta, co umożliwi później bezproblemowe zrealizowanie zlecenia!
Procedura rejestracji nowych Klientów wymaga podania poprawnego adresu e-mail - zalogowanie się w Sklepie po rejestracji będzie możliwe dopiero po wpisaniu hasła przesłanego na podany adres. W przypadku, gdy po utworzeniu konta w sklepie nie zostaje przysłane automatycznie hasło - prosimy użyć opcji "Zapomniałem hasła" przy logowaniu.
Każdy klient może w komentarzu do zamówienia napisać swoje uwagi lub sugestie dotyczące zamawianego towaru.
Funkcjonowanie sklepu
Hasła i kody wysyłane przez Sklep są generowane automatycznie. Obsługa sklepu nie ma wpływu na hasła i kody i oczywiście ich nie zna. Sklep jest testowany dwa razy w tygodniu na poprawność działania wysyłania haseł i kodów z użyciem zarówno płatnych jak i bezpłatnych kont pocztowych. Przy testach, średni czas otrzymania hasła lub kodu potwierdzającego zamówienie wynosi około 3 sekundy. Wszystkie sytuacje związane z nieotrzymaniem hasła lub kodu potwierdzającego zamówienie mogą wynikać z nieprawidłowych ustawień konta pocztowego, programu do obsługi poczty, filtru antyspamowego, przeglądarki internetowej, programu antywirusowego lub programów zabezpieczających typu "firewall". W przypadku korzystania z poczty poprzez stronę www mogą wystąpić problemy z prawidłowością otrzymanego kodu.
Realizacja zamówień
W ciągu 24 godzin od otrzymania zamówienia potwierdzimy mailem jego przyjęcie. Prosimy o podawanie aktualnych numerów telefonów w celu weryfikacji zamówienia.
Każde zamówienie posiada dla celów informacyjnych swój status:złożone, w realizacji (przygotowywanie) i zakończone - wysłane.
1. W trakcie realizacji zamówienia klienci są informowani drogą mailową o zmianach statusu. Po złożeniu zamówienia w sklepie serwer automatycznie nadaje zamówieniu status złożone.
2. Po przyjęciu do realizacji obsługa sklepu nadaje zamówieniu status w realizacji (przygotowywanie).
3. Po zrealizowaniu zamówienia i wysłaniu paczki obsługa sklepu nadaje zamówieniu status zakończone - wysłane i informuje w komentarzu do zamówienia o dniu i sposobie wysłania przesyłki.
W przypadku gdy zamówienie wymaga informacji ze strony klienta (np. gdy brakuje towaru lub możemy zaproponować zamienniki), zamówienie otrzymuje status Oczekiwanie. Do klienta zostaje wysłany e-mail z informacją dotycząca zamówienia i oczekaujemy na odpowiedź.
Złożone zamówienie uznajemy za aktualne do momentu otrzymania informacji drogą mailową lub telefoniczną o rezygnacji z zamówienia. Z oczywistych powodów Klient nie może zrezygnować z zamówienia, które zostało już zrealizowane i wysłane.
Do każdego prawidłowo złożonego i zrealizowanego zamówienia klient otrzymuje trzy e-maile informujace o postępie i aktualnym statusie zamówienia.
Stany magazynowe i ceny
Prezentowana na stronach internetowych oferta Sklepu ma jedynie charakter informacyjny. Ponieważ firma prowadzi również sprzedaż poza sklepem internetowym (zamówienia telefoniczne), dostępność zamówionego towaru i jego cena może odbiegać od stanu prezentowanego na stronach Sklepu. Niektóre towary sprzedawane są w opakowaniach minimalnych. Ilość sztuk w opakowaniu minimalnym podana jest w nazwie lub opisie towaru. Przy zamówieniu ilości mniejszej od minimalnej, ilość zostanie zwiększona.
W przypadku istotnych rozbieżności zamówienia ze stanem faktycznym, mniejszej ilości sztuk, wyższej ceny itp. obsługa sklepu poinformuje Klienta w komentarzu do zamówienia o zaistniałych zmianach terminów dostaw lub cen produktów.
Prosimy o wyszczególnienie pozycji kluczowych w komentarzu do zamówienia - to jest takich pozycji zamówienia których brak uniemozliwa realizację.
Na stronie podano ceny brutto.
Gwarancje, zwroty i reklamacje
Sprzedawane przez nas elementy nie podlegają gwarancji, zwrotowi i wymianie.
Wyjątki:
- trafopowielacze produkcji chińskiej - możliwość wymiany na nowy lub zwrotu zapłaconej kwoty w ciągu 1 miesiąca od daty zakupu
- trafopowielacze oryginalne - możliwość wymiany na nowy lub zwrotu zapłaconej kwoty w ciągu 6 miesięcy od daty zakupu
- piloty oryginalne - możliwość wymiany na nowy lub zwrotu zapłaconej kwoty w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu
W przypadku stwierdzenia niesprawności towaru prosimy o kontakt. Zwrot i wymiana na nowy lub zwrot zapłaconej kwoty możliwy jest tylko po odesłaniu do nas towaru po uprzednim kontakcie telefonicznym lub mailowym, bez śladu montażu, w opakowaniu w którym został przysłany. Po sprawdzeniu i stwierdzeniu niesprawności nie z winy klienta, towar zostanie wymieniony i odesłany lub zostanie dokonany zwrot zapłaconej sumy, bez kosztów wysyłki. Wysyłka reklamowanego (zwracanego) towaru do nas jest na koszt klienta
Dane osobowe
Sklep Internetowy Lewandowscy.pl ogranicza zbieranie informacji o klientach do koniecznego minimum wymaganego do realizacji sprzedaży towarów, co obejmuje m.in. dane adresowe (imię i nazwisko ewentualnie nazwę firmy, adres) oraz adresi e-mail i numer telefonu. Dane te nie są udostępniane żadnym osobom ani firmom trzecim i służą jedynie do realizacji zamówień klientów oraz przesyłaniu informacji o produktach i promocjach.
Znaki towarowe
Wszystkie umieszczone na stronach Sklepu Lewandowscy.pl zastrzeżone znaki towarowe, nazwy handlowe i logo producentów sprzętu i podzespołów są własnością tych producentów. Umieszczenie ich nie stanowi naruszenia jakichkolwiek praw producentów wynikających z użycia ww. symboli i nazw lecz jest potwierdzeniem dobrej jakości oferowanych produktów.
Godziny pracy
Zamówienia przyjmujemy:
telefonicznie - (22) 758 21 82 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00
e-mailem - przez całą dobę
przez sklep internetowy - przez całą dobę.
Zamówienia złożone do godziny 16:00 realizujemy w tym samym dniu!
Wysyłka
Zamówiony towar wysyłamy w następujący sposób:
1. Zamówienia o wartości towaru do 30 zł (bez kosztów wysyłki), do wagi 350 g- tylko przedpłata
(drobne zamówienia, pojedyncze półprzewodniki, pojedyncze sztuki drobnego asortymentu)
List polecony priorytetowy gabaryt A - 7,00 zł
List polecony priorytetowy gabaryt B: do 350 g - 10 zł
List polecony priorytetowy gabaryt B: od 350 g do 500 g - 12 zł
Po złożeniu zamówienia, przygotowujemy je i wysyłamy e-mail z informacja o dokładnej kwocie zamówienia
Zamówienie zostaje wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
2. Przedpłata (przelew na konto)
List polecony priorytetowy gabaryt A: do 350 g - 7 zł
List polecony priorytetowy gabaryt B: do 350 g - 10 zł
List polecony priorytetowy gabaryt B: od 350 g do 500 g - 12 zł
Paczka priorytetowa Poczta Polska: od 350 g do 1 kg - 14 zł
Paczka priorytetowa Poczta Polska: od 1 do 2 kg - 16 zł
powyżej 2 kg - wysyłka tylko kurierem
Przesyłka kurierska UPS, zamówienia powyżej 30 zł - 15 zł
Po złożeniu zamówienia, przygotowujemy je i wysyłamy e-mail z informacja o dokładnej kwocie zamówienia
Zamówienie zostaje wysłane po zaksięgowaniu wpłaty na koncie
3. Pobranie (płatność przy odbiorze)
Paczka priorytetowa Poczta Polska - do 0,5 kg - 17 zł
Paczka priorytetowa od 0,5 do 1kg - 19 zł
powyżej 1 kg - wysyłka tylko kurierem
Przesyłka kurierska UPS, zamówienia powyżej 30 zł - 18 zł
Zamówienie złozone do godziny 16:00, zostaje wysłane w tym samym dniu. Złożone po godzinie 16:00 - następnego dnia (roboczego)
Informacja dotycząca podatku od towarów i usług (VAT)
Zgodnie z obowiązującymi przepisami każdy przedsiębiorca będący płatnikiem VAT jest zobowiązany do doliczania tego podatku do świadczonych usług - w tym wypadku do kosztów wysyłki. Jedynym podmiotem zwolnionym z tego podatku jest Poczta Polska - pozostałe firmy mają obowiązek doliczyć ten podatek.
Uprzejmie prosimy o przeczytanie i zrozumienie powyższego tekstu.
Ostatnia zmiana 16.10.2017 r. godzina 14:10 - Piotr Lewandowski
|